Friday, January 21, 2011

GARA-GARA BUS

huhu~korang pnah naik bus???lau xpnah naik k xtau la…myb korang ank org kaye kot..nk pegi mane2 driver anta..haha~memain jer k..t ad yg terasa lak..hehe~ok..entry kali ini adalah berkisar ttg bus…lau korang xpnh naik bus,mesti korang pnah tgk bus kan???lau xpnh tgk mmg ak xthu la melainkan korang mmg hilang penglihatan dari kecil…ok..dah berhenti mengarut di sini…k..jom kte mulakan dgn pengenalan bus bg sesape yang xpnah naik bus la…bus adalah sejenis pengangkutan awam yang sering digunakan dalam kehidupan sesetengah orang yg x berkemampuan nk bli kete mcm ak..=) so..lau korang nk thu,ak juz bleh naik dua jnis bus sahaja tuk sampai kat tmpay ak…satu bus HBR n satu lagi bus mara Linear…hehehe~




image
huh~ne bus mara linear yg agak selesa n baru


maap la yer sbb bus HBR ak xsmpat nk tgkap gmbar..haha~ so lau ak,ak lg prefer naik bus mara liner sbb bus neh muarah n selesa berbanding bus HBR tuh..haha~memilih kn ak..tp lau korang jd ak pn korang mest plih bus mara liner jgk..sbb ap ak kte..lau mcm ak,tmbg ke Alor Setar RM2.50 sehala bg kedua-dua bus..so mne korg akn plih??bus hbr mahal sket lau ad aircond sbb diee kne tambah 3osen..mahal kn???
so nk jdkan cite..ble ak dalam bus neh ak ske perhatikan gelagat org naik bus neh terutama gelagat budak2 yg baru nk meningkat remaja neh…ap yg ak tgk,diorg mcm terkna kjutan budaya sket..bkn ak nk kte ak neh baik ke ap kn..ak pn bkn la baik sgt pn..sme jer mcm org lain..tp ak sgt xske tgk org yg gedik n perasan cantik..serius lau die cntik xp la kn..ne mke pn biase2 jer…mcm ak jgk..hehe~so kat sni ak nk tgur la sket kan kpada sesape yg berkenaan terutamanye perempuan la…tlg la jge tingkah laku anda di tempat awam..bkn ap..kat tmpat awam neh la org duk tgk korang..dr sini jgk la diorg akn nilai korang..so hati2 la yer..penilaian org xsume baik tau..kdg2 yg negative lg bnyak..so hati2 la kn..mne la thu yg bakal mak mentua korang ad kat situ ttbe tgk peranagi korang yg terjerit2 tuh trus reject nk buat menantu..kn susah..haha~da la..lg lame ak tulis,lg ak merapu t..k sampai sini saje yer..t ak update lg..





p/s: tekanan keje yg melampau..mne la ak nk cari prospect neh..ish..harap2 ak bleh buat..amin..sme2 doakan ak k =)

No comments:

 

.L0vE.LiKe.LifE. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting