Thursday, November 4, 2010

BANJIR O0O0O0 BANJIR

huhu~ari neh ak nk update sal banjir sekitar kedah…haha~tp x la sume tmpat..neh tmpat yang ak g smlm jer…lapangan terbang sultan abdul halim da pun tutup sbb airport tuh da pnuh air…laluan ke jitra dr alorstar pn da tutup..highway lagi la…so mls nk membebel panjg2, kte tgk gmbar je la ek…huhu~

Image049

huhu~ne gambar kat kepala batas…ala..yg kat airport tuh…airnyr da naik tinggi…huhu~

Image048

ne area bukit pinang..ad yg airnyer da msuk umah an ad yang xmasuk lg..lau air naik lagi,maybe rumah yg xmsuk lg tuh akn msuk airnye..

Image038

ne kat langgar…ne mse nk pergi kepala batas…air xnaik sgt…tp ble nk blik umah ttbe air naik n agak deras..kereta kcik x bleh nk lalu dah…ad kete kancil kat balai polis tuh,paras air da sampai tingkap…bygkn la…dalamnyer…

Image037

ne pun kat langgar jgk..

Image055

ne kat kepala batas…

Image052

ne pn kat kepala btas…hehehe..kete yg lalu hanya pajero n seangkatannyer, n lori sje…kerete kcik da x lalu da..lau lalu gak,merase la korang paking kt dlm bnjir smbil repair kete…hhehe~

P/S: sorry gambar diambil menggunakan hp jer..lg 1 gmbar pn diambil dr dalam kete jer..hahah~xturun pn…

P/S/S: sebenarnye ad video ak amik tp mls nk upload..lau rjin t ak upload kat facebook jer la ek..hehe~ =)

No comments:

 

.L0vE.LiKe.LifE. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting